کد خبر : 32043
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 15:50

کمک‌های امدادی تبریز برای زلزله زدگان خوی ارسال شد

کمک‌های امدادی تبریز برای زلزله زدگان خوی ارسال شد

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی یکهزار و ۵۰۰ بسته جیره غذایی اضطراری ۷۲ ساعته برای زلزله زدگان خوی ارسال کرد.

به گزارش آی نیوز جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی یکهزار و ۵۰۰ بسته جیره غذایی اضطراری ۷۲ ساعته برای زلزله زدگان خوی ارسال کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: یک تیم و خودروی مخابرات سیار، سه خودروی باری و یک تیم امدادی نیز برای امدادرسانی در مناطق زلزله زده خوی اعزام شده است.

حمید منجم افزود: ۶ تیم امدادی نیز به صورت آماده باش در تبریز مستقر هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

به گزارش ایرنا، دیروز زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند.

شهرستان خوی در شمال آذربایجان‌غربی از ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه ظهر سه‌شنبه ۲۸ دی تاکنون ۱۶ بار دیگر لرزیده که ۹ بار آن قدرت بیشتر از سه ریشتر داشت و بزرگترین آن ۵.۴ ریشتر بود.

با توجه به وقوع زلزله روز گذشته به بزرگی ۵.۴ ریشتری در شهرستان خوی آذربایجان‌غربی تعداد ۲۰ روستا دچار آسیب شدند که این حادثه تعداد ۱۹۴ مصدوم برجای گذاشت و خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشده است.

به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر روز چهارشنبه به مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند، این زمین لرزه ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه در طول جغرافیایی: ۴۵.۸۵، عرض جغرافیایی: ۳۸.۵۸ و عمق ۱۲ کیلومتری زمین شهرستان خوی به وقوع پیوست در این حادثه طبیعی در حدود ۲۰ روستا و طبق برآورد اولیه حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستاها

ی تابعه آسیب دیده‌اند.

در این راستا بلافاصله بعد از وقوع حادثه گروه‌های امدادی در محل حادثه برای امداد رسانی حضور یافتند و مصدومان و افراد حادثه دیده به مراکز درمانی جهت مداوا انتقال و محل اسکان موقت برای آسیب دیدگان ناشی از زمین لرزه ایجاد شد.

کمک‌ تبریز زلزله خوی کمک‌ تبریز زلزله خوی 

کمک‌ تبریز زلزله خوی

کمک‌ تبریز زلزله خوی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.